هنر فیلم بلاگ اسکای

هنز فیلم در موضوع نقد بررسی فیلم داخلی و خارجی فعالیت دارد

هنر فیلم بلاگ اسکای

هنز فیلم در موضوع نقد بررسی فیلم داخلی و خارجی فعالیت دارد

هر آنچه باید در مورد فیلم «گردباد» بدانید.

"Twisters" دنباله ای بر حماسه فاجعه سال 1996 "Twister" است که داستان بازیگران و شخصیت های جدید را دنبال می کند. اما نوید بازگرداندن اکشن گرد و خاکی خوب فیلم قدیمی را می دهد. همانطور که از عنوان پیداست، فیلم اصلی یک طوفان گرد و غبار و گردباد شدید در ایالت اوکلاهاما را به تصویر می‌کشد. گروهی از محققان پرشور طوفان که می خواهند یک دستگاه تحقیقاتی را مستقر کنند به محل حادثه می رسند. «طوفان» با جنبه های فنی اش که تحسین های زیادی را برانگیخت، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین جلوه های بصری و بهترین صدابرداری نیز شد.

  پس از گذشت بیش از دو دهه از اکران اولیه در سال 1996، دنباله فیلم "طوفان" چراغ سبز گرفت و تولید شد. اولین برنامه های تورنادوها در سال 2020 زمانی محقق شد که یونیورسال پیکچرز با جوزف کوسینسکی (کارگردان Top Gun: Maverick) درباره کارگردانی فیلم صحبت کرد. یک سال بعد، هلن هانت داوطلب شد تا دنباله آن را بنویسد و کارگردانی کند. با این حال، این طرح‌ها بعداً با برنامه‌هایی برای دنباله‌ای میراثی (با داستان و شخصیت‌های جدید) جایگزین شدند. نویسنده این پروژه جدید مارک ال. اسمیت (یکی از نویسندگان "بازگشته") است. آنها امیدوار بودند که بر اساس نسخه اصلی، یک فیلم کلاسیک کالت، یک فیلم فاجعه بار مدرن بسازند که موفقیت باکس آفیس قبلی را تکرار کند. فیلم


آخرین اخبار از فیلم "گردباد"

فیلم گردباد


اندکی قبل از اکران این فیلم فاجعه محور، دومین تریلر فیلم سینمایی «تورنادو» منتشر شد. اگرچه این تریلر بیشتر بر روی صحنه هایی که قبلاً در تریلر اول نشان داده شده بود مانور می دهد، اما برخی از سکانس های فاجعه شگفت انگیز خود از جمله گردباد در Reno و حتی گردباد آتش نادر را به نمایش می گذارد.


تاریخ اکران فیلم "تورنادو"

دنباله "طوفان" در 19 ژوئیه 2024 اکران شد. با شروع فیلمبرداری اصلی فیلم Tornadoes در اوکلاهاما سیتی در ماه می 2023، انتظار می رفت فیلمبرداری تا ماه جولای به پایان برسد، اما به دلیل نویسندگان و بازیگران هالیوود به تعویق افتاد. ضربه. یونیورسال پیکچرز این فیلم را در ایالات متحده اکران می کند، در حالی که توزیع بین المللی توسط برادران وارنر انجام می شود.


بازیگران فیلم "گردباد"

دیزی ادگار جونز و گلن پاول بازیگران اصلی فیلم «گردباد» خواهند بود. ادگار جونز نقش دانشمند مشتاقی به نام کیت را بازی می کند و پاول در نقش تایلر اونز تعقیب کننده طوفان بازی می کند. بازیگران کاملاً جدید دنباله پر از نام‌های بزرگی هستند، از جمله آنتونی راموس در نقش جاوی، در کنار براندون پریا و داریل مک کورمک.


علیرغم همه گمانه زنی ها، گلن پاول تایید کرده است که هیچ یک از بازیگران فیلم اصلی در فیلم Tornadoes حضور ندارند، به این معنی که هلن هانت دوباره نقش دکتر جو هاردینگ را بازی نخواهد کرد. جدا از این، لیست بلندبالایی از دیگر بازیگران مکمل نیز اعلام شده است که البته هنوز نام بسیاری از شخصیت ها فاش نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد