هنر فیلم بلاگ اسکای

هنز فیلم در موضوع نقد بررسی فیلم داخلی و خارجی فعالیت دارد

هنر فیلم بلاگ اسکای

هنز فیلم در موضوع نقد بررسی فیلم داخلی و خارجی فعالیت دارد

تریلر فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» منتشر شد؛ اولین انتقام‌جو در مقابل رد هالک

استودیو مارول اولین تریلر فیلم «کاپیتان آمریکا 4» را با عنوان رسمی «کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع» منتشر کرد. این تریلر اضافه شدن یک شخصیت شرور کمیک بوک های شایعه شده طولانی مدت در دنیای سینمایی مارول را تایید می کند. لحظات پایانی ویدیو نشان می‌دهد که رد هالک در نبردی حماسی در میان شکوفه‌های گیلاس در واشنگتن دی سی، سپر ویبرانیوم کاپیتان را از او گرفته است. تریلر «کاپیتان آمریکا 4» همچنین اولین تصویر از جانکارلو اسپوزیتو را به عنوان یک شرور مرموز نشان می‌دهد که با یک سلاح خودکار به سمت فردی خارج از کادر شلیک می‌کند.

این فیلم ادامه داستان سم ویلسون با بازی آنتونی مکی است که پس از استیو راجرز با بازی کریس ایوانز در فیلم شاهین و سرباز زمستانی در سال 2021 نقش کاپیتان آمریکا را بر عهده می گیرد. اکنون مکی به تنهایی نقش اصلی فیلم را بازی می کند. "کاپیتان آمریکا". در همین حال، هریسون فورد پس از مرگ ویلیام هرت فقید، نقش تدی راس (تندربولت) را بر عهده می گیرد. راس اکنون رئیس جمهور ایالات متحده است و به سم ماموریت می دهد تا تیم انتقام جویان را بازسازی کند، اما همه چیز با کشف توطئه ای از یک جاسوس مخفی تغییر می کند.

خطر افشای داستان! در کمیک، راس نفرین شده است که تبدیل به هالک قرمز شود. نفرت عمیق او از بروس بنر باعث می شود که او تبدیل به چیزی شود که همیشه با آن مبارزه کرده است. البته، دنیای سینمایی مارول معمولاً با منابع کتاب های مصور بازی می کند و آنها را به روش های جدید بازسازی می کند. پس شاید سورپرایزهای دیگری نیز در این فیلم برای مخاطب در نظر گرفته شده باشد.  در یک پیش نمایش اختصاصی در لاس وگاس، فاش شد که حال و هوای کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی با همان قدرت در این فیلم تکرار خواهد شد. همان طور که هلموت زمو (دانیل برول) توانست باکی بارنز (سباستین استن) را به یک قاتل مخفی شستشو دهد و دوباره در آن فیلم جاسوسی کند، در این فیلم نیز شخصیت آیزیا بردلی (کارل لمبلی) از سریال شاهین و سرباز زمستانی اکنون یکی از چندین نفری است که توسط صدایی مرموز فعال می شود که آنها را مجبور به حمله به رئیس جمهور می کند.
«کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع» نیز شاهد بازگشت دانی رامیرز در نقش خواکین تورس خواهد بود. او یکی دیگر از شخصیت های دیزنی پلاس است که به فالکون بعدی تبدیل خواهد شد. در صحنه‌ای از تریلر، فرد دیگری را می‌بینیم که در کنار مکی با لباس شاهین در آسمان پرواز می‌کند، بنابراین می‌توان فرض کرد که این واکین است.

بال های جدید کاپیتان آمریکا چقدر قوی هستند؟
شیرا هاس در این فیلم نقش روث یکی از اعضای دولت آمریکا را بازی خواهد کرد. همچنین، لیو تایلر و تیم بلیک نلسون برای اولین بار پس از حضورشان در فیلم The Incredible Hulk در سال 2008 در نقش بتی، دختر راس و ساموئل استرنز (معروف به رهبر) بازگشتند. زوشا راکمور نیز در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

مکی در همان مصاحبه با مجله Entertainment Weekly گفت:

این فیلم به وضوح یک اختراع مجدد است و این ایده را از آنچه که جهان هست و قرار است باشد بازتعریف کند. من فکر می‌کنم با این فیلم‌ها شما یک تغییر نام تجاری واضح از مسیر آینده مارول خواهید دید، درست مانند اتفاقی که با Captain America: The Winter Soldier روی داد.

فیلم "کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع" به کارگردانی جولیوس اونا در تاریخ 14 فوریه 2024 (26 فوریه 1403) در سینماها اکران می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد