هنر فیلم بلاگ اسکای

هنز فیلم در موضوع نقد بررسی فیلم داخلی و خارجی فعالیت دارد

هنر فیلم بلاگ اسکای

هنز فیلم در موضوع نقد بررسی فیلم داخلی و خارجی فعالیت دارد

نظریه دیوانه‌وار هواداران درباره‌ی بازگشت ولورین

واضح است که هیو جکمن در فیلم Deadpool & Wolverine در نقش نسخه متفاوتی از جهش یافته معروف Iron Claw بازی می کند. اما یک نظریه دیوانه کننده در مورد بازگشت ولورین در آخرین فیلم مارول، Deadpool 3، حاکی از آن است که ممکن است قبلاً این نسخه از ولورین را دیده باشیم.

اندکی پس از اینکه دیزنی در سال 2019 حقوق Mutants و X-Men را از فاکس قرن بیستم خریداری کرد، رایان رینولدز بازیگر فیلم Deadpool تایید کرد که ضدقهرمان محبوب و بد دهن که همیشه دیوار چهارم را می شکند، ددپول برای همیشه باز خواهد گشت. دنیای سینمایی مارول حرکت خواهد کرد. فیلم ددپول و ولورین استودیو مارول به طور رسمی در سال 2021 معرفی شد و در سال 2022 به طرز شگفت انگیزی مشخص شد که هیو جکمن با وجود بازنشستگی از آن، نقش ولورین را دوباره ایفا خواهد کرد.

اولین تریلر فیلم «ددپول و ولورین» یا «ددپول 3» نگاه دقیق تری به بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین در دنیای سینمایی مارول ارائه کرد. در تریلر، لباس زرد و آبی ولورین را می بینیم که کاملا با لباس کمیک این شخصیت مطابقت دارد. تریلر ما را به اوج ماجراجویی ددپول و لوگان در چند جهان می برد و کاساندرا نوا وحشتناک با بازی اما کورین را به تصویر می کشد. دشمنی وحشتناک که ددپول باید با آن روبرو شود.

یکی از نکات مهمی که از تریلر فیلم می توان فهمید این است که جکمن قرار نیست نقش ولورینی را که در فیلم های مردان ایکس فاکس دیده ایم بازی کند. یک نظریه دیوانه کننده در مورد دنیای سینمایی مارول نشان می دهد که جکمن به عنوان همتای انیمیشنی شخصیت ظاهر شده است. یعنی نسخه ای از ولورین که در سریال انیمیشن «مردان ایکس 97» دیده ایم.
  قبل از «ددپول و ولورین»، سازنده سریال «مردان ایکس 97» پرچم را به رایان رینولدز سپرد.
مارول استودیو به تدریج مصمم است تا شخصیت های خاطره انگیز مردان ایکس را در دنیای سینمایی مارول (لایو اکشن) معرفی کند. سریال انیمیشن «مردان ایکس 97» احیاگر سریال دهه 90 «مردان ایکس» شد و محبوب ترین و مشهورترین قهرمانان این گروه از جهش یافته ها را در داستانی هیجان انگیز و غافلگیرکننده به تصویر کشید. شاید BD DiMaio خالق X-Men 97 از مارول استودیوز اخراج شده باشد، اما او همچنان در مورد مشارکت خود در این سریال صحبت می کند. پس از اینکه رایان رینولدز پوستری برای فیلم Deadpool and The Wolverine در 21 آوریل 2024 به اشتراک گذاشت، B.D.Mario در پاسخ گفت که اکنون پرچم را به رایان رینولدز می دهد و امیدوار است که فیلم را اسپویل نکند. همین تعامل ساده نشان می دهد که احتمال ارتباط سریال «مردان ایکس 97» و فیلم «ددپول و ولورین» با یکدیگر کم نیست.

منطق نظریه ای که «مردان ایکس 97» و «ددپول و ولورین» را به هم وصل می کند چیست؟
مردان ایکس 97

این ایده که این دو پروژه ممکن است به هم مرتبط باشند، این گمانه زنی را تقویت کرده است که هیو جکمن به احتمال زیاد ولورین را به مرحله پنجم دنیای سینمایی مارول در مردان ایکس 97 وارد خواهد کرد. اگرچه اگر این نظریه محقق شود، به این معنی است که اتفاقات وحشتناکی در قسمت پایانی سریال مردان ایکس 97; چون در تریلر «ددپول و ولورین» دیدیم که اتفاق غم انگیزی برای دنیای ولورین افتاد و احتمالا همه اعضای مردان ایکس در آن دنیا کشته شدند. در این تریلر دیدیم که از نظر ولورین او دنیای خود را ناامید کرده، مورد نفرت عموم قرار گرفته و ممکن است باعث مرگ دوستانش شده باشد. به طور کلی، آنچه در تریلر دیدیم، یک ولورین زخمی بود که ددپول موفق شد با فریب به او بپیوندد تا دنیای چندگانه را نجات دهد.

نکات پنهان تریلر «ددپول 3» که شاید ندانید
یکی از تئوری های مطرح شده توسط مخاطبان حاکی از آن است که فینال سریال می تواند شامل مرگ مردان ایکس باشد، به جز ولورین (اکنون که قسمت پایانی سریال پخش شده است). این داستان ویرانگر می تواند در Deadpool و Wolverine ادامه یابد، اگرچه X-Men 97 برای فصل دوم و سوم تمدید شده است. این اولین بار نیست که یک شخصیت انیمیشنی در یک فیلم مارول ظاهر می شود. قبل از ولورین و نظریه‌اش، کاپیتان کارتر را در سریال انیمیشن چه می‌شد داشتیم اگر...؟ (چه می شود اگر...؟) هیلی آتول بعدها نقش خود را در فیلم «دکتر استرنج در چند جهان جنون» بازی کرد و این شخصیت انیمیشنی را به دنیای سینمایی مارول آورد.
بازگشت ولورین ددپول 3; آینده سریال «مردان ایکس 97» چگونه خواهد بود؟

نظریه بازی هیو جکمن در نقش ولورین در «مردان ایکس 97» در بین طرفداران مارول بسیار محبوب شده است. هنوز سوالات زیادی در این مورد وجود دارد، اما این نظریه غیبت سایر اعضای X-Men به دلیل مرگ آنها در قسمت آخر سریال را توضیح می دهد. مردان ایکس در پایان سریال کشته می شوند و ولورین ماموریت خود را در «ددپول و ولورین» برای ادای احترام به دوستانش آغاز می کند. با این حال، سوالات زیادی در مورد آینده X-Men 97 وجود دارد، به خصوص با تمدید این سریال برای فصل های دو و سه.

شرور فیلم «ددپول و ولورین» کیست؟
لازم به یادآوری است که در حالی که تریلرهای جالب فیلم «ددپول و ولورین» گوشه ای از ماجراهای این دو شخصیت در مولتی ورژن را ارائه کرده است، بسیاری از جزئیات در رابطه با خط داستانی اصلی این پروژه نامشخص مانده است. این احتمال وجود دارد که ددپول و ولورین بتوانند مردان ایکس را پس از رویارویی با دشمن خود از مردگان بازگردانند و به ولورین اجازه دهند به خانه و خانواده جهش یافته خود بازگردد. به این ترتیب مجموعه «مردان ایکس 97» نیز می تواند ادامه پیدا کند.

با این حال، احتمال منطقی تری نیز وجود دارد: ولورین در «ددپول 3» فقط نسخه ای مشابه از نسخه انیمیشنی این شخصیت باشد. یعنی در سری «مردان ایکس 97» قهرمانان داستان بر چالش ها غلبه کرده و نجات پیدا می کنند، اما در نسخه دیگری از داستان که در «ددپول و ولورین» به تصویر کشیده شده است، تمام مردان ایکس قرار خواهند گرفت. کشته شد و فقط لوگان باقی می ماند تا بقیه روزهای خود را در تنهایی و افسردگی مطلق بگذراند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد