هنر فیلم بلاگ اسکای

هنز فیلم در موضوع نقد بررسی فیلم داخلی و خارجی فعالیت دارد

هنر فیلم بلاگ اسکای

هنز فیلم در موضوع نقد بررسی فیلم داخلی و خارجی فعالیت دارد

هر آنچه باید در مورد انیمیشن موآنا ۲ بدانید.

پس از سال ها انتظار، سرانجام دیزنی تایید کرد که قسمت دوم انیمیشن «موآنا» یعنی «موآنا ۲» در راه است و حتی استودیو تاریخ اکران این فیلم را اعلام کرد. موآنا در سال 2016 یک ماجراجویی تحسین شده دیزنی بود که منتقدان را به وجد آورد. در این فیلم صداپیشگانی مانند دواین جانسون، اولی کراوالیو و جمین کلمنت حضور داشتند. موآنا داستان یک دختر جوان پلینزی را روایت می کند که توسط اقیانوس انتخاب می شود تا نیمه خدایی به نام مائویی (با صدای دواین جانسون) را پیدا کند و یک شی جادویی را به صاحب واقعی آن بازگرداند. 

 تاریخ اکران انیمیشن «موآنا ۲»

اگرچه اعلام تولید موآنا 2 چندان دور از دسترس نبود، اما این واقعیت که تاریخ اکران این فیلم برای 27 نوامبر 2024 تعیین شده بود بسیار غافلگیرکننده بود. دیزنی هرگز از تعیین تاریخ های دور برای اکران فیلم هایش خجالتی نبوده است. فیلم‌هایی که اخیراً تایید شده‌اند مانند Frozen 3 و Toy Story 5 تا سال 2026 اکران نمی‌شوند. اما برخلاف همه این موارد، به احتمال زیاد Moana 2 کامل خواهد شد زیرا تاریخ اکران آن بسیار نزدیک است.


بازیگران «موآنا ۲»

علیرغم اکران Moana 2 در سال 2024، ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد بازیگران فیلم به جز دو ستاره اصلی نداریم. با این حال، با توجه به اینکه دواین جانسون قرار است دوباره نقش خود را به عنوان نیمه خدای دوست‌داشتنی مائوئی بازی کند، می‌دانیم که حداقل یک صدای آشنا در میان بازیگران Moana 2 وجود دارد. علاوه بر این، Ollie Cravalho برای صداپیشگی Moana جوان و ماجراجو باز می گردد. دنباله موانا به او این فرصت را می دهد که اکنون که 3 سال بزرگتر شده است، به شخصیت بیشتر رنگ و بوی اضافه کند. هیچ صداپیشه دیگری برای Moana 2 تایید نشده است، اما دیزنی قول شخصیت های جدیدی را برای دنباله آن داده است.


هر آنچه انتظار داریم در انیمیشن «موآنا ۲» رخ خواهد داد.

اگرچه جزئیات کامل برای مدتی فاش نمی شود، دیزنی با فاش کردن طرح اصلی دنباله، سرنخ هایی از داستان ارائه کرد. "Moana 2" قهرمان جوان را به نیمه خدایان بازمی گرداند تا در جستجوی آب های گمشده و خطرناک از اقیانوس عبور کند. در طول مسیر، آنها با هیولاهای دریایی و تمدن های گمشده روبرو می شوند. مطمئنا انیمیشن «موآنا ۲» دارای ماجراهای هیجان انگیزی خواهد بود، اما این جنبه های احساسی و دلچسب قسمت اول فیلم است که می تواند «موآنا ۲» را به اثری درخشان تبدیل کند.

تریلر انیمیشن Moana 2

در حالی که ماه ها تا تاریخ اکران فیلم باقی مانده است، استودیو والت دیزنی تیزر تریلر فیلم Moana 2 را منتشر کرده است که هر آنچه را که در مورد دنباله آن می توان گفت را در اختیار طرفداران قرار می دهد. تیزر با تصویری از موانای مسن تر شروع می شود. او روستای دوست داشتنی خود را ترک می کند تا به دنبال افراد بیشتری بگردد. این سفر خطرات زیادی را برای قهرمان جوان به همراه دارد، اما این تیزر دیدار مجدد او با نیمه خدا، مائویی را نیز به تصویر می کشد که بار دیگر او را در این ماجراجویی هیجان انگیز همراهی می کند.


چرا چهره موآنا در «موآنا 2» تغییر کرده است؟

در نگاه اول مشخص است که نگاه موانا با فیلم اول کاملا متفاوت است. برخلاف پوست دائمی نارنجی اش، او لباس قرمز تیره می پوشد و موهایش تیره تر و پرتر به نظر می رسد. در نهایت، Moana در تریلر Moana 2 بسیار متفاوت به نظر می رسد. چون او سه سال از موآنایی که در فیلم اصلی دیدیم بزرگتر است.


در Moana 2016 شخصیت Moana 16 ساله است، یعنی در Moana 2 حدود 19 یا 20 سال سن دارد و ظاهر پخته و متفاوت تری دارد. منطقی است که موآنا بین این دو فیلم به بلوغ رسیده است. همانطور که مخاطبان چندین سال منتظر این دنباله بودند، موآنا نیز در دنیای خود زمان را سپری کرده و در نتیجه رشد کرده است. او در این مدت نه تنها از نظر بدنی رشد کرده است، بلکه به احتمال زیاد تجربه بیشتری کسب کرده و بالغ شده است. مشخص نیست چرا دقیقاً سه سال از موانا می گذرد، اما فیلم جدید ممکن است توضیحی ارائه دهد. صرف نظر از این، بلوغ موانا برای دنباله آینده و همچنین هیجان انگیز بودن منطقی است.


در نهایت، خوب است که موانا در موانا 2 مسن‌تر به نظر می‌رسد. اغلب، چون نشان دادن پیری در شخصیت‌های انیمیشن دشوارتر از فیلم‌های لایو اکشن است، ایجاد تغییر در ظاهر شخصیتی که نشان می‌دهد شخصیت در شخصیت تغییر کرده است، دشوار است. دنباله نسبت به فیلم اول. با این حال، لازم است مخاطب به نوعی بفهمد که این یک فیلم جدید با داستانی جدید است. بنابراین شخصیت ها باید تغییراتی هر چند جزئی در ظاهر خود داشته باشند و پیرتر به نظر برسند. یک مثال عالی می تواند طراحی شخصیت های آنا و السا در فیلم های "یخ زده" و "یخ زده 2" باشد. در نهایت، حضور قدیمی‌تر موانا در «موآنا ۲» جان تازه‌ای به این شخصیت می‌بخشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد