هنر فیلم بلاگ اسکای

هنز فیلم در موضوع نقد بررسی فیلم داخلی و خارجی فعالیت دارد

هنر فیلم بلاگ اسکای

هنز فیلم در موضوع نقد بررسی فیلم داخلی و خارجی فعالیت دارد

10 سریال معروف که نقطه ضعف بزرگی دارند

هیچ سریالی کامل نیست اصلاً یک سریال عالی و معروف، هر چقدر هم که باکیفیت به نظر برسد، نمی تواند بی نقص باشد، مخصوصاً با توجه به زمان بندی فشرده ای که اکثر سریال ها بر اساس آن ساخته می شوند و بودجه کمتر و زمان کمتری که نسبت به فیلم ها به آنها اختصاص داده می شود.


با این حال ساخت سریال درجه یک که شهرت پیدا کند و سال ها و شاید دهه ها در خاطره مردم بماند کار هرکسی نیست و باید به آن غبطه خورد.


گاهی اوقات حتی بهترین سریال ها نیز نقطه ضعف بزرگی دارند که شاید برای سازندگان آشکار نباشد، اما طرفدارانی که سال ها سریال را تماشا کرده اند، به وضوح می توانند آن را ببینند.

  10. "دفتر" - وقتی استیو کارل نمایش را ترک کرد، تمام نشده بود

آفیس آمریکایی


فصل اول سریال «دفتر» واقعاً باحال بود، چون سعی داشت از «آفیس» انگلیسی تقلید کند، اما بعد از فصل اول، «آفیس» آمریکایی هویت خودش را پیدا کرد و به یکی از محبوب‌ترین و تحسین‌شدگان تبدیل شد. کمدی های 20 سال گذشته تبدیل شده اند


با این حال، زمانی که استیو کارل، که نقش شخصیت اصلی سریال، مایکل اسکات را بازی می کرد، اعلام کرد که قصد دارد سریال را در پایان فصل هفتم ترک کند، به نظر می رسید مکان مناسبی برای پایان دادن به سریال باشد.


«خداحافظ مایکل»، اپیزود پایانی با حضور استیو کارل، تقریباً مورد تحسین جهانی قرار گرفت و برخی آن را پایانی عالی برای سریال می‌دانستند. با این حال، این سریال برای دو فصل دیگر ادامه یافت.


حتی متعصب ترین طرفداران «دفتر» هم می دانند که کیفیت سریال در فصل 8 و 9 به میزان قابل توجهی افت کرد. خلأ کرل به شدت احساس می شد و نویسندگان سعی کردند آن را با چند بازیگر مهمان پر کنند که اکثراً ظاهر کوتاهی داشتند، اما همانطور که می توانید تصور کنید، اصلاً آسان نبود. به غیر از آن، تعدادی از شخصیت های اصلی به کاریکاتورهای اغراق آمیز و مضحک از خودشان تبدیل شدند (اندی نمونه بارز آن است).


البته آخرین اپیزود این سریال پرطرفدار تا حدودی نقطه عطف مناسبی برای آن بود، مخصوصاً به لطف حضور بسیار دقیقه استیو کارل به عنوان بازیگر مهمان، اما در مجموع «دفتر» نمونه بارز سریالی است که پس از آن ادامه یافت. نقطه پایان طبیعی آن و در نتیجه دیگر یکسان نبود. از آن استقبال کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد